• 070-7445793
  • info@mildcare.nl
  • Heeswijkplein 142, 2531 HJ Den Haag
Mild Care Mild Care
  • Homesite
  • Diensten
    • Persoonlijke verzorging
    • Verpleging
    • Begeleiding
    • Huishoudelijke hulp
  • Over ons
    • Over ons
    • Missie & Visie
  • Contact
    • Contact details
    • Klachtenregeling
    • Algemene voorwaarden
    • Privacyverklaring
  • Vacature
Aanmelden
Menu
Huishoudelijke hulp in Den Haag

Klachtenregeling

Klachten en Geschillen

Uw vragen, wensen en mogelijkheden staan centraal in onze zorgverlening. Mocht u toch niet tevreden zijn, dan horen wij dit graag. U, uw familie, naasten of vertegenwoordiger kunnen een klacht indienen.

Klachten

Wat kunt u doen met een klacht over ons?

Als u ontevreden bent over de geleverde zorg of ondersteuning, bespreek dit dan eerst met uw contactpersoon bij Mild Care of de zorgverlener zelf. U kunt uw klacht telefonisch, digitaal of schriftelijk indienen. Ook kunt u ons online klachtenformulier invullen. In uw zorgdossier vindt u de contactgegevens van de eindverantwoordelijke teamleiders.

Een goede manier om uw klacht kenbaar te maken, is door in gesprek te gaan met de betrokken medewerker en/of diens teamleider. Dit leidt vaak tot een oplossing en voorkomt toekomstige problemen. Als een gesprek niet helpt, kunt u contact opnemen met de Raad van Bestuur.

U kunt de Raad van Bestuur bereiken op het adres: Mild Care Nederland B.V. T.a.v. Bestuur Heeswijkplein 142, 2531 HJ Den Haag

Onafhankelijke Klachtenfunctionaris

Als uw klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, kunt u deze voorleggen aan onze onafhankelijke Klachtenfunctionaris. Ook klachten die niet direct over de geleverde zorg gaan, kunnen aan de Klachtenfunctionaris worden voorgelegd, bijvoorbeeld als afspraken niet worden nagekomen.

U kunt de Klachtenfunctionaris bereiken via:

  • Email: klacht@verenigingspot.nl
  • Telefoon: 035 – 54 27 517
  • Postadres: Postbus 5135, 1410 AC Naarden

Geschilleninstantie

Als de ondersteuning door de Klachtenfunctionaris niet tot een oplossing leidt, kunt u een formele klacht indienen bij een erkende Geschilleninstantie. Mild Care is aangesloten bij Geschilleninstantie Zorggeschil. Het Klachtenreglement van Stichting Zorggeschil kunt u terugvinden op hun website. Voor verdere informatie verwijzen wij u naar de website van Spot.

Lees meer over de eisen van de Wkkgz op de website van de Rijksoverheid.

Abonneer op onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze nieuwste nieuwsbrief.

Huishoudelijke hulp in Den Haag

Over ons

  • Missie & Visie
  • Kwaliteitsbeeld 2024
Aanmelden

Diensten

  • Persoonlijke verzorging
  • Verpleging
  • Huishoudelijke hulp
  • Begeleiding

Contact

  • Contact details
  • Vacature
  • Klachtenregeling
  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • 070-7445793
  • info@mildcare.nl
  • Heeswijkplein 142
    2531 HJ Den Haag
  • KVK: 80839150
    AGB-code: 75753953

Auteursrechten © 2024 Alle rechten voorbehouden.

Ontwikkeld met ❤ by Softenica Technologies

Close
  • Homesite
  • Diensten
    • Persoonlijke verzorging
    • Verpleging
    • Begeleiding
    • Huishoudelijke hulp
  • Over ons
    • Over ons
    • Missie & Visie
  • Contact
    • Contact details
    • Klachtenregeling
    • Algemene voorwaarden
    • Privacyverklaring
  • Vacature
Aanmelden
Wij gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door deze website te bezoeken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Accept