Klachten en Geschillen
Uw vragen, wensen en mogelijkheden staan centraal in onze zorgverlening. Mocht u toch niet tevreden zijn, dan horen wij dit graag. U, uw familie, naasten of vertegenwoordiger kunnen een klacht indienen.
Klachten
Wat kunt u doen met een klacht over ons?
Als u ontevreden bent over de geleverde zorg of ondersteuning, bespreek dit dan eerst met uw contactpersoon bij Mild Care of de zorgverlener zelf. U kunt uw klacht telefonisch, digitaal of schriftelijk indienen.
Onafhankelijke Klachtenfunctionaris
Als uw klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, kunt u deze voorleggen aan onze onafhankelijke Klachtenfunctionaris. Ook klachten die niet direct over de geleverde zorg gaan, kunnen aan de Klachtenfunctionaris worden voorgelegd, bijvoorbeeld als afspraken niet worden nagekomen.
U kunt de Klachtenfunctionaris bereiken via:
- E-mail: klacht@verenigingspot.nl
- Telefoon: 035 – 54 27 517
- Per post: Vereniging Spot, t.a.v. de klachtenfunctionaris, Trasmolenlaan 5, 3447 GZ Woerden
Geschilleninstantie
Als het niet lukt om met behulp van de klachtenfunctionaris tot een oplossing te komen van uw klacht, dan kunt u een formele klacht indienen bij Stichting Zorggeschil. Dit is een erkende geschillencommissie voor Zorg en Welzijn.